Modele współpracyFranczyza

Chcesz z nami tworzyć markę, która uśmiecha się do ludzi, serwuje pyszne lody i dostarcza radość? Pragniesz prowadzić firmę, w której dajesz coś od siebie i angażujesz się w życie lokalnej społeczności. Zostań częścią słodkiego biznesu "u Lodziarzy"! 
Dlaczego warto? Bo w naszym przypadku to, co zaczęło się jako pasja, szybko przerodziło się w jedną z najszybciej rozwijających się franczyz w branży lodowej. Obecnie posiadamy już ponad 90 lodziarni w całej Polsce! Sekret sukcesu marki "u Lodziarzy" tkwi w prostocie. To sprawdzony przepis na lodziarnię, w której oferujemy klientom polskie lody według tradycyjnych receptur, z wykorzystaniem naturalnych składników.
Jeśli tak jak my cenisz sobie jakość i smak, zostań kolejnym franczyzobiorcą "u Lodziarzy". Rozumiemy, że decyzja o wyjściu z codziennej rutyny, nie jest łatwa, dlatego zapewnimy Ci wszytskie informacje potrzebne do otwarcia biznesu oraz poprowadzimy przez cały okres współpracy. 
Na pierwszym miejscu stawiamy przejrzystość zasad, stworzyliśmy więc 5-etapowy proces nawiązania współpracy. Zazwyczaj trwa on od 1 do 2 miesięcy - od podpisania umowy do otwarcia lodziarni.

  • Wygodna obsługa z dużego okna sprzedażowego

  • Niewielka powierzchnia lokalu już od 10m2

  • Klasyczny model, który sprawdza się zarówno na osiedlach, jak i w centrach miast

  • bogate menu

  • oryginalny wystrój wnętrza

Lodziarnia stacjonarna

Najpopularniejszy model współpracy. Jego ideą jest sprzedaż lodów przez okienko, które daje możliwość obsługi większej ilości klientów, niż w lokalach tylko z wejściem do środka. Zaletą tego wariantu jest to, iż nie trzeba posiadać lokalu o dużej powierzchni, wystarczy zaledwie 10m2. Model ten sprawdza się idealnie zarówno w centrum miasta, jak i na osiedlu. Dodatkowym atutem tego wariantu jest możliwość rozszerzenia menu lodziarni o nowe pozycje, np. lemoniadę, gofry, desery lodowe. Atrakcyjność takiego lokalu podnosi opcjonalna cześć kawiarniana, która pozwala wydłużyć sezon

  • całkowicie nowy koncept lub uzupełnienie działającej już gastronomii

  • prosty dostęp do atrakcyjnych lokalizacji

  • aktywne pozyskiwanie klientów (udział w eventach)

  • niewielki wkład finansowy

  • niepowtarzalne, przyciągające uwagę klienta wzornictwo

Sprzedaż mobilna

Model współpracy, który idealnie sprawdza się w miejscowościach turystycznych gdzie ciężko o doskonały lokal w przystępnej cenie. Ten typ współpracy pozwala zaś na komfort sprzedaży prowadzonej przy deptakach, skwerach, bądź okolicach plaż a więc miejscach chętnie uczęszczanych przez ludzi. Wariant ten sprawdza się również jako uzupełnienie działalności stacjonarnej, przy obsłudze imprez zamkniętych, takich jak: wesela, eventy firmowe, koncerty itp. Jego zaletą oprócz możliwości relatywnie łatwej zmiany miejsca prowadzenia sprzedaży jest stosunkowo niewielka inwestycja niezbędna do rozpoczęcia tego rodzaju działalności. Niepowtarzalne wzornictwo riksz oraz wózków lodowych to zaleta która niewątpliwie przyczynia się do nieustannych kolejek ludzi.

  • całoroczna sprzedaż

  • dogodna lokalizacja

  • łatwy dojazd

  • funkcjonalny układ

  • swobodna i wygodna ekspozycja produktów na niewielkiej przestrzeni

Wyspa lodowa

Stoisko gastronomiczne zlokalizowane w Centrum Handlowym. Największą zaletą tego modelu jest całoroczna sprzedaż lodów. Wyspa lodowa, dzięki swojej budowie daje komfort klientowi, który w dyskretny sposób może zapoznać się z towarem. Oszczędność miejsca (8-10 m2) jaka charakteryzuje ten model niewątpliwie wpływa na niski czynsz najmu. Tym co wyróżnia stoiska „u Lodziarzy” to nie tylko oryginalne kształty czy też niepowtarzalne wzornictwo, ale także funkcjonalny układ, który zapewnia obsługującemu personelowi maksimum wygody. Dzięki takim czynnikom czas obsługi ogranicza się do minimum. Korzyść wizerunkowa to przymiot na który wpływa projekt utworzony w oparciu o indywidualne podejście do potrzeb klienta i wymogów galerii.

  • szybki rozwój

  • najszybszy zwrot

  • ponad 300 gotowych receptur

  • pakiet szkoleń instruktażowych

  • sam wytwarzasz polskie lody najwyższej jakości

  • wsparcie technologa

  • uczestniczysz w tworzeniu nowych smaków

Wytwórnia z lodziarnią

Lodziarnia z wytwórnią, to jedyny model współpracy, w którym nasi franczyzobiorcy sprzedają lody uprzednio wytworzone w swojej własnej pracowni. Wariant idealny dla tych, którzy cenią sobie przede wszystkim niezależność i lubią zawsze „stawiać kropkę nad i”.

Własna wytwórnia lodów to proste rozwiązanie na dobrze prosperujący biznes. Lody wytwarzane są w oparciu o oryginalne polskie receptury. Franczyzobiorcy przechodzą szkolenia pod okiem doświadczonych technologów, którzy wprowadzą ich w świat naszych przepisów i składników. Nasi specjaliści przekazują niezbędną wiedzę teoretyczną oraz pomagają zdobyć praktyczne umiejętności w technologii wytwarzania lodów. Swoją wiedzą i doświadczeniem nasi technolodzy służą franczyzobiorcom przez cały okres współpracy.

Kończąc cykl szkoleń instruktażowych nasi franczyzobiorcy są już w pełni przygotowani, aby oferować Polakom lody, tak przez nich cenione i kochane.